فرماندار هشترود معتقد است با تکمیل فاز اول پایاب سد سهند، به صورت مستقیم و غیر مستقیم به 2000 نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حسن مستفید در جلسه شورای اداری هشترود خاطر نشان کرد: باتوجه به کمک‌های دولت به بخش کشاورزی، باید این صنعت روز به روز پیشرفت داشته باشد و با مشارکت حداکثری  کشاورزان منطقه، شاهد رونق طرحهای کشاورزی باشیم.

وی افزود: تمامی پرسنل ادارات باید در مراسمات انقلابی و راهپیمایی‌ها حضور فعال داشته باشند و اگر فردی از اداره‌ای بدون داشتن هیچ گونه عذر موجه‌ای در مراسمات شرکت نکند، باید جوابگو باشد.

معاون فرماندار هشترود نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مردم، گفت: باید بانک‌های عامل با افراد متقاضی وام تعامل داشته باشند.

ناصر نادری اظهار کرد: همچنین مردم از اداره برق و امور آب در زمینه دریافت و یا تمدید پروانه چاه خود گلایه دارند.

وی عنوان کرد: تکریم مردم در ادارات، حضور به موقع در جلسات، انجام دادن کارهای مربوطه چه در داخل اداره و چه برای مردم باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

نادری با انتقاد از اینکه بعضی از ادارات در تشکیل کارگروه‌های مربوطه سست عمل می‌کنند، تأکید کرد: کارگروهی که باید ماهانه تشکیل جلسه دهد را با چند ماه تعویق تشکیل جلسه می‌دهند و این کار باعث پایین آمدن راندمان کاری ادارات می شود.
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.