استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی خود برای حمایت از تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با وی در استانداری گفت: در راستای تحقق بیش از پیش عدالت اجتماعی، تمامی واحدهای این دانشگاه در شهرهای استان بر اساس رویکرد علمی و تخصصی مدیریت این دانشگاه در استان پیشرفت کرده است. 
وی با تبریک موفقیت تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی در کسب رتبه سوم جهانی، اظهار کرد: ایلخچی، مردمانی محجوب و متین دارد و خوشبختانه در طول زمان روند توسعه ای خوبی دارد. 
وی عنوان کرد: امیدوارم حلقه وصل بین علم و صنعت توسط مدیریت دانشگاه آزاد در استان بیش از پیش افزایش یابد. 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تبدیل تمامی پایان نامه ها و تحقیقات داشجویی به پروژه های عملیاتی و ثروت‌زا یکی از آرزوهای من است گفت: استانداری نیز آمادگی خود را برای تحقق اهداف این حوزه همچون حمایت برای حضور تیم رباتیک در مسابقات مختلف ملی و بین المللی را اعلام می‌کند. 
 جبارزاده همچنین با اشاره به موفقیت تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی در طراحی و ساخت ترمز ABS  اظهار کرد: انعقاد قرارداد تیم رباتیک با دانشگاه آزاد ایلخچی، موفقیت دیگری است و استانداری نیز در حد توان از این موضوع حمایت می کند. 
وی با تاکید بر لزوم حضور قدرتمند دانشگاه آزاد ایلخچی در نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز، اظهار کرد: یک غرفه مجزا در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف دانشگاه آزاد ایلخچی و بخصوص معرفی ربات اختصاص داده شود. 
 وی ادامه داد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ارتباط خوب صاحبان صنایع و متخصصین دانشگاهی در رشته های مختلف است. 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم تمامی موفقیت های دانشگاه آزاد ایلخچی و سایر دانشگاه‌ها به نحو احسن اطلاع رسانی شود. 
جبارزاده خطاب به اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی از آنان به عنوان افتخارات استان نام برد و اظهار کرد: عدم صدور ویزای شما به کشور فرانسه را همین امروز با مکاتبه با سفیر فرانسه در ایران و اقدامات لازم از وزارت امور خارجه پیگیری می کنم. 
 وی با اشاره به حمایت شرکت‌های قدرتمند جهانی از تیم‌های رباتیک در سطح جهان بر لزوم افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت در راستای تحقق اهداف این چنینی تاکید کرد و گفت: انجام پروژه‌های این چنینی و کسب موفقیت با کمترین امکانات، بسیار لذت بخش است و ما نیز نهایت تلاش خود را برای حمایت از شما انجام می دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.