رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ایسنا در ایفای رسالت روشن فکری نقش پرباری دارد.

عزیز جوان پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات استان با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در هر برهه ای موفق عمل کرده است افزود: ایسنا به عنوان بلندگوی دانشگاهیان در جهت دهی به بصیرت جامعه و توسعه فرهنگ قدم های بزرگی برداشته و موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به نقش نمایشگاه مطبوعات در ایجاد زمینه ای برای تبادل افکار تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات به عنوان پلی ارتباطی مردم با اصحاب فرهنگ بوده که برگزاری چنین نمایشگاه هایی ظرفیت های مطبوعات استان را به نمایش می گذارد.

جوان پور گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصتی مغتنم است تا با برگزاری نشست های تخصصی و نقد و بررسی حلقه مفقوده جامعه و مطبوعات ترمیم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا متعلق به نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی و در هرزمان تحول آفرین بوده است اظهار کرد: انتظار می رود خبرگزاری ایسنا در مقایسه با سایر خبرگزاری ها به دلیل منتصب بودن آن به دانشگاه و محیط علمی در جهت دهی و هدایت واقعیات جامعه متفاوت و اثر گذار باشد.

جوان پور با اشاره به تحولات نگرشی در حوزه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: رویکرد دانشگاه آزاد به مسائل فرهنگی بیش از پیش شده و در گسترش حوزه های پژوهشی و دانش بنیان گام های موثری برداشته که با توسعه مراکز رشد و تحصیلات تکمیلی در راستای سیاست های شورای عالی فرهنگی و اسناد بالادستی و سند تحول حرکت می کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.