مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: امید است هر چه سریع‌تر واگذاری ماشین آلات تراکتورسازی به کارخانه تراکتورسازی قطعی و نهایی شود؛ چراکه توسعه این بخش با این واگذاری عملی می‌شود.
میر احد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص آخرین وضیعت ورشکستگی ماشین‌آلات تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ماشین آلات تراکتورسازی به شرکت سرمایه گذاری ملت واگذار شده بود و به علت اینکه نتوانستند به خوبی اداره کنند، منجر به ورشکستگی این بخش شد.
وی ادامه داد: به دنبال ورشکستگی ماشین آلات تراکتورسازی از روی ناچاری مجبور شدیم به صورت حمایت قضایی با این مسئله برخورد کنیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: به دنبال ورشکستگی ماشین آلات تراکتورسازی، این بخش طی قرارداد یکساله با همکاری مقامات قضائی از طریق اداره ورشکستگی دادگستری به تراکتورسازی واگذار شد و خوشبختانه شاهد توسعه این بخش شدیم و همچنین حقوق کارگراین بخش نیز به موقع پرداخت شد.
حسینی با بیان اینکه توسعه این بخش تراکتورسازی با واگذاری قطعی آن به کارخانه انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: درصدد واگذاری قطعی ماشین آلات به خود کارخانه تراکتورسازی هستیم؛ اما بنا به اختلاف قیمت‌ها که تراکتورسازی درصدد این است که این بخش را با قیمت پایین خریداری کند؛ اما اداره ورشکستگی دادگستری خواستار واگذاری آن با قیمت بالا است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.