به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان هشترود با وی در تبریز افزود: امروز دشمنان با راه اندازی هزاران سایت و کانال های ماهواره ای، به صورت شبانه روزی به دنبال ترویج فرهنگ غربی و بی بند و باری هستند.
وی گفت: امروز مد و مدگرایی یکی از ترفندهای دشمنان برای دور کردن جوانان از فرهنگ اصیل اسلامی و اعتقادات مذهبی است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: باید فعالیت های فرهنگی اثر گذار در کشور زیاد شود و با بروز کردن فعالیت های فرهنگی به مقابله با دشمنان رفت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از مصادیق فرهنگی را حضور در نمازهای جمعه عنوان کرد و افزود: نماز جمعه قرار گاه فرهنگی بوده و تقویت این قرارگاه وظیفه همگانی است.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: امام جمعه ها باید محور برنامه های فرهنگی در شهرستان ها باشند تا نهادهایی همچون ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و اوقاف را به تولید برنامه فرهنگی نو، ابتکاری و اثر گذار و هدفمند سوق دهند.
وی همچنین به پدیده شوم اعتیاد در جامعه اشاره کرد و گفت: مواد مخدر در کشور غوغا می کند و این وظیفه مسئولان است که از نوجوانان و جوانان در مقابل این آسیب بزرگ مراقبت کنند زیرا جوانان امیدهای کشور هستند و دشمن با جنگ نرم، قصد تخریب آنها را دارند.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.