مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان ساوجبلاغ روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، با اشاره به اینکه طرح کمپین اهداء قرآن در طول ماه مبارک رمضان و سایر ایام سال اجرا می‌شود، گفت: مردم ساوجبلاغ می توانند با اهداء قرآن‌های مازاد در منزل به دفاتر این نهاد در سطح شهرستان در این طرح آسمانی مشارکت کنند.
شاپور قاسمی با اشاره به اینکه مردم ساوجبلاغ می توانند با مشارکت در طرح کمپین اهداء قرآن در توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های تحت حمایت مشارکت داشته باشند، افزود: سازمان‌های فرهنگی متولی در حوزه توسعه علوم قرآنی نیز می‌توانند با همراهی در اجرای این طرح با کمیته امداد در نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های تحت حمایت سهیم شوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد توسعه موضوعات قرآنی در بین جامعه هدف است، تصریح کرد: طرح کمپین اهداء قرآن کریم برای نخستین بار و به منظور توسعه فرهنگ قرآنی انس و الفت بیشتر خانواده های تحت حمایت با این کتاب آسمانی در شهرستان ساوجبلاغ در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح طی یک فراخوان که به کلیه ادارت و سازمان های دولتی و غیردولتی سراسر شهرستان داده شده است، قرآن های نو و قابل استفاده و مازاد بر نیاز سازمان ها و کارکنان آنان جمع آوری و به خانواده های تحت حمایت اهداء می شود.
وی افزود: این طرح به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و انس و الفت بیشتر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با این کتاب آسمانی در طول سال اجرا می شود.
در قالب این طرح کتاب های مفاتیح الجنان و نهج البلاغه مازاد بر نیاز سازمان ،ادارات و شهروندان نیز جمع آوری و به خانواده های مددجویان اهداء می شود.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.