به گزارش ایرنا، سیدرضا رضوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان بستان آباد در راهپیمائی روز قدس با بیان اینکه بعد از متلاشی شدن امپراطوری عثمانی، شیاطین و استعمار غده سرطانی اسرائیل را در مرکز کشورهای اسلامی جابجا کردند، افزود: استکبار و استعمار در تلاش هستند تا کشورهای اسلامی جان نگیرند.
وی با بر شمردن جرم و جنایات 70 ساله رژیم صهیونیستی اظهار کرد: متاسفانه هنوز عمق فاجعه آن طوری که باید از طریق رسانه ها در بین مردم و کشورهای اسلامی بیان شود، بیان نشده است.
امام جمعه بستان آباد از داعش به عنوان فرزند ناخلف رژیم صهیونیستی نام برد و افزود: داعش روی رژیم صهیونستی را سفید کرده و از انجام قتل، غارت و ترور در کشورهای اسلامی کوتاهی نکرده است.
وی گفت:امروز اسلام هراسی در دنیای غرب توسط داعش و با نام اسلام صورت می گیرد و تلاش می کنند از اسلام چهره خشنی را به جهانیان نشان دهند.
رضوی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم در صحنه و در مسیر ولایت با وحدت و همدلی در حرکت باشند، دشمنان نمی توانند آسیبی به کشور ما وارد کنند.
امام جمعه بستان آباد، هدف قرار دادن قلب داعش از فاصله 700 کیلومتری بوسیله موشک های سپاه تحت فرمان مقام معظم رهبری را نشان از اقتدار نیروهای مسلح و دارای پیام برای دوستان و دشمنان عنوان کرد.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: علی کبیر**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7239/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.