به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده شامگاه جمعه در مراسم افتتاح پروژه های درمانی، رفاهی، دانشجویی و اداری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه وزیر بهداشت در طول چهار سال گذشته 14 بار به استان سفر کرده است، افزود: قدردان عنایت ویژه وزیر بهداشت به استان هستیم.
وی ادامه داد: برخی ابراز می کنند که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز فقط ساخت و ساز می کند؛ من به این افراد می گویم برای ارائه خدمات سلامت و بهداشتی و درمانی، اولین بخش ضروری ایجاد فضاهای فیزیکی است.
جبارزاده گفت: بسیاری از مراکز درمانی ما فرسوده بودند و در خیلی از بیمارستان ها با کمبود جا مواجه بودیم که اگر این ساخت و سازها نبود، جلب رضایت مردم امکان پذیر نبود.
وی اظهار کرد: مدیریت استان تا امروز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز حمایت کرده و قدردان تمامی تلاش های ارزشمند و تاثیرگذار این دانشگاه در حوزه سلامت هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بحث نظام سلامت در زمانی که دکتر پزشکیان وزیر بهداشت بود، گفت: با تغییر دولت این طرح ابتر ماند و در دولت نهم و دهم متاسفانه از نظر شاخص های بهداشتی و سلامت آنچه که نباید می شد اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: خوشحالیم از اینکه در دولت تدبیر و امید، نظام سلامت شروع شد و با رای مردم برای چهار سال دیگر ادامه خواهد داشت.
جبارزاده با بیان اینکه هیچ برنامه ای بدون ایراد و اشکال نیست، اظهار کرد: در چهار سال گذشته یکی از عوامل ایجاد رضایت مندی در بین مردم خدمات نظام سلامت و بیمه بود.
وی اضافه کرد: در چهار سال آینده می توان نواقص، ایرادات و اشکالاتی را که بر طرح نظام سلامت متصور بود، رفع کرد تا دامنه گسترش آن بیشتر شود.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای تحقق این موضوع شرط لازم و ضروری این است که دکتر هاشمی در دولت دوازدهم به عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی باقی بماند و مطمئنم که رئیس جمهوری از دکتر هاشمی برای قبول و ادامه این مسئولیت درخواست خواهند کرد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.