به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب، افزود: از ابتدای سال جاری در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر 438 توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر و 263 پرونده قضایی تشکیل شده است.
وی مبارزه بی امان با حمل و توزیع کنندگان مواد مخدر و آگاه سازی مردم از عواقب مصرف مواد مخدر را دو برنامه مهم این ستاد اعلام و اظهارکرد: متأسفانه اعتبار خاصی در این زمینه تخصیص نمی یابد ولی با همه وجود عرصه بر سوداگران مرگ و مصرف کنندگان مواد مخدر هر روز بیشتر تنگ تر می شود.
فرج اللهی ، پرداخت تسهیلات 4 درصدی به رهایافتگان از دام اعتیاد را رویه مناسبی برای اشتغال این افراد دانست و گفت: سال گذشته 18 معتاد رها یافته از دام اعتیاد با اخذ تسهیلات اشتغال زایی صاحب شغل شده اند.
فرج اللهی ضمن تقدیر و تشکر از اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: برای کسب نتایج مطلوب در مبارزه با مواد مخدر متولیان باید از سوی مردم تغذیه اطلاعاتی شوند.
وی از ائمه جماعات و مدیران خواست در جهت آموزش شهروندان تلاش خود را افزایش دهند تا والدین با حساسیت بیشتری مراقب فرزندان خود باشند.
بنابراین گزارش، فرمانده نیروی انظامی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش قابل توجه کشفیات این نیرو گفت: جمع آوری معتادان، برخورد با خرده و عمده فروشان جرو برنامه های روزانه پرسنل نیروی انتظامی است وکلیه واحدهای این نیرو در این زمینه فعالیت دارند.
سرهنگ رمضان اللهوردیان نقش تغذیه اطلاعاتی نیروی انتظامی را در مبارزه با مواد مخدر مؤثر دانست و افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر مردم باید اطلاعات لازم هرچند کم اهمیت باشد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا این نیرو بیشتر و بهتر بتواند به وظایف و مأموریت خود عمل کند.
وی از دادستان شهرستان در راستای همکاری با نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد و گفت: برای ریشه کن کردن مواد مخدر به عزم ملی نیاز است.
شهرستان بناب با 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 105 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.