به گزارش روز شنبه ایرنا، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی طی احکامی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به آستان مقدس ائمه معصومین (ع) تنها به حضور در این آستان قدسی و زدودن عرق از جبین عاشقان و غبار از مسیر زائران خلاصه نمی شود، یادآور شده است: تبلیغ پیام خدمت رسانی و شکوه و عظمت بارگاه ائمه اطهار (ع) از برترین مصادیق خدمتگزاری بوده و رسالتی زینبی است.
علی داداش زاده اضافه کرده است: همواره علاقه مندان و محبان اهل بیت (ع) می کوشند تا با بهره گیری از فیوضات معنوی این ستارگان همیشه منور، این هدف متعالی را محقق سازند.
در این احکام ابراز امیدواری شده است، با بررسی ظرفیت های موجود از باب خبررسانی و آگاه سازی مردم شریف و ولایت مدار، در راستای اهداف والای ستاد بازسازی عتبات عالیات قدم برداشته و حق خادمی به این آستان شریف را ادا فرمایند.
احمد بادیران از روزنامه فجر آذربایجان، علیرضا محمدپور از روزنامه مهد تمدن، پروین امینی از نشریه روزان، اکبر بردباری از نشریه بردباری، معصومه درخشان از خبرگزاری فارس، مهری هاشم زاده از خبرگزاری ایسنا، مهدی کاظم زاده از خبرگزاری تسنیم، موسی انصاری از صدا و سیما و سیدیحیی مرتضائی از خبرگزاری ایرنا، به عنوان خادم افتخاری ستاد عتبات عالیات و نماینده این ستاد در میان اصحاب رسانه آذربایجان شرقی مفتخر شدند.
ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی به عنوان نخستین ستاد خودجوش مردمی از سال 1382 فعالیت خود را شروع کرد و سپس با تشکیل ستاد مرکزی از سال 1384 به طور رسمی فعال شد.
جمع آوری نذورات مردمی، خدمات رسانی به زائران حسینی و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و بازسازی از جمله حوزه های فعالیت این ستاد در عتبات عالیات می باشد.
هم اکنون ساخت نیم ضریح تل زینبیه در کربلای معلا از سوی هنرمندان تبریزی در رشته های مختلف از طرف ستاد عتبات عالیات آذربایجان شرقی با پیشرفت 85 درصدی ادامه دارد.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.