به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، بهزاد تیمورپور رئیس این فرهنگسرا و دبیر نخستین جشنواره جوشن گفت: با توجه به استقبال مخاطبان و درخواست هایی که وجود داشت، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.
وی افزود: بر این اساس علاقه مندان می توانند تا 25 اردیبهشت، آثار خود را به نشانی پست الکترونیک resaneh.jashnvare@gmail.com یا به نشانی دبیرخانه پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، ارسال کنند.
تیمورپور گفت: نخستین جشنواره رسانه ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت سوم خردادماه همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای مدافعین حرم و حریم انقلاب اسلامی از 13بهمن ماه 95 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی آغاز به کار کرد.
تولیدات صدا و سیما و ویدئو رسانه، هنر مقاومت (اشعار، داستان، عکس، کاریکاتور و طرح گرافیکی منتشرشده در رسانه ها)، پادکست، آوا، مقاله و تحلیل، تولیدات رسانه های اجتماعی، سایت و وبلاگ، بازی رایانه ای و انیمیشن، اخبار و تحلیل منتشر شده در روزنامه ها و هفته نامه های رسمی، خبرنگار ویژه مدافعان حرم و زندگی نامه و کتاب دفاع از حرم و شهدای آن از جمله زمینه های رسانه ای جشنواره عنوان شده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت می توانند یا با شماره تلفن 3-22888681 تماس حاصل کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.