به گزارش ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای هچیرود چالوس در مسجد مسده این شهر افزود : این فرهنگ باید روز به روز در نظام اسلامی ترویج شود و درآینده نزدیک نیز فرهنگ عاشورایی در کشورهای منطقه گسترش یافته و شاهد فروپاشی آل سعود خواهیم بود.
وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت : شهدا اهداف بلندی داشتند و آن اینکه با انگیزه ای که ریشه در فرهنگ عاشورایی داشت برای صیانت از انقلاب اسلامی به دفاع از میهن اسلامی برخاستند .
امام جمعه ساری گفت : دلدادگی و جانفشانی شهدا برای انقلاب اسلامی فرهنگ پرافتخاری است که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و به همین خاطر است که ملت در همه عرصه ها از شهدا و انقلاب اسلامی الگو می گیرند.
طبرسی افزود : مازندران با برخورداری از بیشترین جمعیت سادات در میان دیگر استان های کشور جایگاه ممتازی در حمایت از ولایت فقیه دارد.
او ادامه داد : حکومت عدل علی (ع ) ، حکومتی بدون ضعف در تاریخ است و اگر اشکالی در جامعه اسلامی وجود دارد ریشه در عملکردهای نامناسب است .
وی گفت: در آینده نزدیک فرهنگ عاشورایی در تمامی منطقه گسترش یافته و به زودی شاهد فروپاشی نظام سعودی خواهیم بود.
وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه اظهار داشت: مردم با توجه به این شرایط با تمام وجود در حمایت از انقلاب اسلامی و در حفاظت از اسلام ناب محمدی گام بر می دارند
شهرستان چالوس در دوران دفاع مقدس دستکم 570 هزار شهید تقدیم این انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
خبرنگار: سید محمد اکبر موسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1296/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.