به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز سه شنبه در نشست ستاد مهدویت یزد افزود: باید توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی اطلاعات لازم و صحیح بر حسب نیاز در خصوص مهدویت به جامعه و نسل جوان ارائه شود.
وی ادامه داد: همواره در طول تاریخ افرادی سعی در سوء استفاده از عقاید مذهبی و موضوع مهم مهدویت در جامعه را داشته اند و به دنبال ایجاد برخی انحراف‌ها در این عرصه خطیر بوده‌اند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات ارزشمند خود در ارتباط با ترویج مبانی اصیل و درست مهدویت مطالبی را بیان کرده اند که قطعا باید در جامعه و جوانان اقدام های لازم انجام شود.
ناصری گفت: به برکت انقلاب اسلامی در سال های اخیر فعالیت های ارزشمند در این خصوص در سطح دانشگاه ها و میان دانشجویان انجام گرفته که کار مهمی است و باید تداوم یابد.
وی افزود: در این عرصه همچنین در سطح استان گروههایی در ارتباط موضوع مهم مهدویت تشکیل و در محلات و مناطق مختلف فعالیت های خوبی را انجام داده اند که نتایج آن در آینده اجرایی و ظاهر می شود.
امام جمعه یزد همچنین گفت: هم اکنون در شهرستان ها و استان ها مجمع مهدویت به ریاست ائمه جمعه تشکیل و فعالیت ها در خصوص ترویج مبانی مهدویت صورت می گیرد.
استان یزد یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد و فعالیت های مهدوی پیگیری می شود.
7536/5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.