به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: نظام مقدس اسلامی با برخورداری از نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) عزتمند تر از هر روز در برابر توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستاده است.
وی با اشاره به این حادثه تروریستی ادامه داد: این عملیات کور و بی هدف گروه های تروریستی در کشورمان هیچ ارزش نظامی و عملیاتی نداشته و دشمن فقط با هدف خدشه دار کردن امنیت کشورمان آن را هدایت کرد که با هوشیاری نیروهای انتظامی و پاسداران جان بر کف این توطئه نیز شکست خورد.
وی اضافه کرد: در این عملیات تروریستی، مزدوران تروریست با حمله به حرم مطهر امام راحل و نیز محل حضور مراجعان مردمی و نیز دفاتر نمایندگان در مجلس، قصد ورود به صحن علنی خانه ملت و محل اجلاس را داشتند که با حضور به موقع پاسداران و حافظان این مرز و بوم به هدف خود نرسیدند.
وی گفت: عملیات تروریستی این مزدوران تروریست در ساختمان مجلس نتوانست حتی برای چند دقیقه موجب توقف جلسه نمایندگان مجلس شود.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و تروریست ها می خواستند با این عمل مذبوحانه هیاهو ایجادکرده و بگویند که در کشورمان امنیت وجود ندارد لیکن در اجرای این هدف نیز شکست خوردند .
وی با بیان اینکه حضور کشورمان در سوریه و عراق برای کمک و مشاوره نظامی برای مقابله با گروه های تروریست، حیاتی است اضافه کرد: اگر امروز در این کشورها حضور نداشتیم، شاهد تسخیر این کشورهای توسط گروه های تکفیری و تروریستی و تهدیدی بسیار بزرگ برای ایران اسلامی بودیم.
وی با تجلیل از تلاش های نیروی های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت در کشورمان گفت: باید از مجاهدت این نیروها تقدیر شده و برای حفظ امنیت جامعه، هرگونه موارد مشکوک را به نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی گزارش دهیم زیراکه این امر خنثی کننده توطئه های بدخواهان نظام اسلامی است.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین کشورهای عربی منطقه و تحریم قطر توسط ائتلاف سعودی ادامه داد: تحریم این کشور توسط عربستان و کشورهای همراه و حامی آن، به دلیل اذعان قطر به اقتدار و قدرت ایران اسلامی و نیز حمایت از حماس و اخون الملسمین بوده است.
وی همچنین با اشاره به روز محیط زیست اضافه کرد: مسئولان شهری و شهرداری ها باید در کنار مردم نسبت به حفاظت از محیط زیست و صیانت از درختان و فضای سبز شهر مراغه برای تداوم این محیط سالم برای زندگی، اهتمام بیشتری داشته باشند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.