حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم دوشنبه شب در دیدار با خانواده شهیدان لیلابی در منزل این شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: راه و روش و خط فکری و اعتقادی که امام خمینی (ره) در ایران بنیانگذاری کرد نشات گرفته از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین (ع) بود و شهدا این راه را به درستی شناختند، انتخاب کردند و ادامه دادند.
وی با بیان اینکه عزت، اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی مدیون از خود گذشتگی های شهداست، اظهار کرد: اگر به رفتارهای عجولانه و بی‌ برنامه دشمنان ایران توجه کنیم، به ترس و واهمه‌ آنها از روحیه شهادت طلبی مردم ایران پی خواهیم برد.
آل هاشم اضافه کرد: امنیت، عزت و اقتداری که امروز ایران اسلامی دارد مدیون خون شهدایی هستیم که راه امام راحل را درک کردند و پای در مسیر شهادت گذاشتند تا امروز مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند.
وی افزود: امروز ما مدیون حرکت بزرگ امام خمینی (ره) هستیم که با تربیت نسلی فداکار و ایثارگر، امنیت را برای ما به ارمغان آورد و هنوز هم جوانان این مرز و بوم در خارج از مرزها، پاسدار جبهه مقاومت اسلامی هستند تا خدشه ای به آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) وارد نشود.
آل هاشم با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان و سرزمین های اشغالی، گفت: تمام حرکت‌هایی که دولتمردان آمریکا و اسرائیل انجام می دهند در راستای اسلام ‌هراسی و ایران‌ هراسی در منطقه است که بدون تردید این اهداف به مقصد نخواهد رسید.
وی، اتحاد و مقاومت مسلمانان در خاورمیانه را ناشی از برکت خون شهیدان دانست و افزود: این خون های مطهر باعث می ‌شود تمامی نقشه‌ های دشمنان نقش بر آب شود همچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی و اتحاد رزمندگان باعث پابرجا ماندن اسلام شد.
به گزارش ایرنا، براداران شهید سیدمحمدحسین و سیدجواد حسینی لیلابی به ترتیب در 18 فروردین 1366 و هفتم خرداد 1365 به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.