به گزارش ایرنا سردار رمضان شریف شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت امام خمینی (ره) در حسینیه گلزار شهدای بندرعباس افزود: امام راحل ظلم و استبداد حاکم بر ایران را به برکت آموزه های دینی و با تربیت شاگردانی برجسته و بزرگوار و دانشجویان برچید و با رهبری انقلاب بزرگ اسلامی ملت را از ظلم و ستم نجات داد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به همه مصائب این ملت خاتمه داد و عزت و مجد آن را بازگرداند.
به گفته وی، امام راحل گفتمان استقلال و آزادی و کرامت انسانی را برای کشور به ارمغان آورد، با اندیشه تابناک خود ملت را بیدار و زنده کرد و مجدد رابطه امام و امت را به ما آموزش داد.
سردار شریف اظهار داشت: ایشان نظام ولایت فقیه را طراحی و 10 سال آنرا اداره کرد و سپس خلف صالح اش 28 سال حکومتی را که امام تاسیس کرده بود پاسداشته و راهبری می کند و انقلاب اسلامی همچنان پیش رونده و طوفنده است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان در این 38 سال از هیچ توطئه ای برای نابودی و متوقف ساختن انقلاب اسلامی دریغ نکردند ولی ملت ایران با اعتبار ارادت به امام و رهبر جامعه خود در برابر هیچکدام از این بحران ها سر تعظیم فرود نیاورداند.
وی ابراز داشت: این ملت با تقدیم 200 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده توانسته از گوهر گرانبهایی که امام به ارمغان آورده پاسداری کند.
سردار شریف اشاره کرد: همه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که ایران اسلامی در همه حوزه های متصور جهش و رشد قابل توجه ای داشته است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه حرکت های نمایشی خود مغلوب شده اند که نمونه عینی آن دستگیری و به زانو درآمدن تفنگدارن آموزش دیده امریکایی در آب های خلیج فارس توسط فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه است.
وی خاطر نشان کرد: چرا بیگانگان منابع متعلق به مسلمانان را به یغما می برند، اینکه رئیس جمهور امریکا به کسانی که خود را خادمین حرمین شریف می نامند می گوید مانند گاو هستند و باید آنها را دوشید بسیار تحقیر آمیز است.
سردار شریف خاطر نشان کرد: این نادانان که به صورت قبیله ای بر ملت های منطقه حاکم شده اند تا چه زمانی می خواهند این حماقت را ادامه دهند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرنوشت حاکمانی که از پشت به امت اسلامی خنجر می زنند درخشان تر از صدام نخواهد بود ولی این به زمان نیاز دارد.
وی اشاره کرد: همه فریادهای مقام معظم رهبری برای جلوگیری از رخنه دشمنان در امت اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دنیا امروز به ایران اسلامی با چشم عزت و سربلندی نگاه می کند.
شرکت کنندگان دراین مراسم با مداحی وسینه زنی وذکر مصیب یاد وخاطره بیست هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی را گرامیداشتند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.