آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه همزمان با روز پاسدار در دیدار با جمعی از فرماندهان رده های مختلف سپاه امام رضا (ع) در مشهد افزود: دشمن می خواهد با عملیات روانی سپاه پاسداران را از حضور در عرصه های مختلف کنار بزند در حالی که سپاه به عنوان نهاد پاسدار گفتمان انقلاب نباید کنار زده شود.
وی اظهار کرد: پاسداری از انقلاب حرکت سیاسی، فرهنگی و انقلابی همه جانبه ای را طلب می کند و نمی توان بی تفاوت بود و تماشا کرد که جریان های معاند، گفتمان انقلاب را از بین ببرند.
وی گفت: عرصه رقابت های سیاسی با برخی جریان های سکولار و غیر ارزشی، عرصه رقابت 2 جریان، 2 حزب یا 2 سلیقه نیست بلکه عرصه رقابت دو گفتمان است.
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه امروز باید پاسدار گفتمان انقلاب باشیم افزود: عزت، اقتدار، توسعه مبانی انقلابی و دینی، عدالت اجتماعی و نبود شکاف طبقاتی، گفتمان انقلاب است در حالی که برای گفتمان جریان مقابل، گذران زندگی به هر قیمت و با تعامل با هر عنصر پلید در جهان مهم است و اشرافی گری، تجمل خواهی و توسعه لذایذ نفسانیات را رواج می دهد.
وی اظهار کرد: انتخاب سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار از سوی امام خمینی (ره) به این معناست که در مقام پاسداری از انقلاب نگاهمان باید به حضرت سیدالشهدا (ع) باشد.

* بغض و کینه اسکتبار سند افتخار سپاه پاسداران است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این نهاد 2 سند افتخار دارد که یکی بغض و کینه اسکتبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار به این نهاد است و دیگری تاکیدات مکرر امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط سپاه است.
سردار یعقوب علی نظری با بیان اینکه در اول انقلاب سپاه مورد هجمه دشمنان بوده است افزود: اگر سپاه در عرصه سازندگی وارد شود ایادی استکبار آن را به عنوان کار اقتصادی مطرح می کنند و اگر در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیتی انجام دهد از آن به عنوان کار سیاسی یاد می کنند.
وی اظهار کرد: ما افتخار داریم به رغم اینکه تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار جبهه کفر است، وظیفه خود را در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انجام می دهیم.
7495 /7505 / 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.