به گزارش ایرنا، سیدحمیدطهائی به مقر فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در کرج رفت و در دیداری صمیمانه با سردار سیدیوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن گرامیداشت این روز، با اشاره به نقش محوری سپاه پاسداران از بدو شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در مدیریت جنگ و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: سپاه پاسداران به پشتوانه تجارب و اقداماتی که از اوان شکل گیری انقلاب اسلامی داشته است، جان بر کف و خودجوش به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سلحشورانه در تمامی برهه ها افتخار و حماسه آفریده است.
وی با اشاره به موفقیت های نیروهای سپاه پاسداران در عملیات های مختلف از پاوه تا پیروزی خرمشهر و امروز کشور، مسئولیت نگهبانی و حفاظت و حراست از این انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را وظیفه نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: سپاه پاسداران با نیروی های مکتبی، انقلابی و مردمی این دستاورد را حفظ کرده است و کارنامه ماندگاری از خود بر جای گذاشته است.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اضافه کرد: سپاه پاسداران مایه افتخار است و اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ به گفته رهبری معظم انقلاب که فرمودند اگر دُر گرانب هایی داشته باشم آن را به سپاه پاسداران برای حفاظت می سپارم، نقش و جایگاه نیروهای این عرصه را بسیار خطیر و ویژه قلمداد کردند.
طهائی در ادامه یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و راه آنان را مستدام دانست.
استاندار البرز با مهم خواندن نقش تأثیرگذار و انسان ساز مساجد، گفت: مسجد همواره سنگر دیروز و خاکریز امروز برای مشارکت های اجتماعی و مردمی است و با برنامه ریزی انسجام مندی می توان در زمینه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اقدامات راهگشایی انجام داد.
طهائی با استقبال از پیشنهاد فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر همکاری های مشترک با استانداری، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه امور اجتماعی ارائه داد.
وی افزود: استانداری البرز این آمادگی را برای همکاری های مشترک دو جانبه با سپاه پاسداران و در جهت ترویج امور اجتماعی و ارزشی دارد و با نگاه علمی که از سپاه پاسداران وجود دارد و به پشتوانه دلسوزی برای خدمت به جامعه با هماهنگی و هم افزایی می توان اقدامات بزرگی انجام داد.
سردار سیدیوسف مولایی نیز در این دیدار موفقیت های سپاه پاسداران را مرور کرد و اظهار داشت: شناخت و انجام وظیفه ما را در این مدت موفق در اجرای امور ساخته است تا جایی که انفشانی های نیروهای سپاه قابل توصیف نبوده و روایتگری آن در هیچ ادبیات نظامی نمی گنجد.
وی در ادامه با اشاره به گسترش هجمه های فضای مجازی اجرای طرح های اجتماعی از بستر مساجد را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست.
مرور تصاویر شهدای سپاه پاسداران و روایت خاطرات سلحشوران دوران هشت سال دفاع مقدس نیز محورهای دیگری از این نشست را به خود اختصاص می داد.
روایت خاطرات استاندار البرز از همزمانی همانند شهید چیت سازان در لشگر 10 سیدالشهدا، لشگر عاشورا، سپاه همدان از دیگر محورهای این نشست بود.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.