به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال خسروی روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان بوکان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از آرمان های امام خمینی (ره) و اندیشه های ایشان دفاع کنیم و ادامه دهنده اندیشه های او باشیم تا به انقلاب آسیبی نرسد.
وی افزود: اندیشه های امام خمینی (ره) هدیه الهی برای ملت ایران و کشورهای آزادیخواه جهان است که با نفوذ کلام، زندگی ساده، کار برای خدا، دفاع از مظلوم در بین مسلمانان سراسر دنیا محبوبیت پیدا کرده و هرساله در سالگرد امام راحل باید اندیشه های ایشان به خوبی توسط سخنرانان آگاه به اندیشه امام تبیین شود.
وی به شخصیت والای امام اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان همچون کوه استوار عمل می کرد و برای مردم مظلوم و آزاده همچون باران رحمت بود.
وی اضافه کرد: امام با اندیشه های خود دین را با سیاست و عرفان را با اسلام در هم آمیخت و با استعمارستیزی و استکبار ستیزی وارد عرصه مبارزه با استکبار شد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.