به گزارش ایرنا، مصطفی مولوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت حضور دقیق ایشان در تبریز نهایی نشده و تا ساعاتی بعد در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی با اشاره به فعال شدن ستادهای مردمی در تمامی شهرستان های استان گفت: خوشبختانه در تمامی شهرستان ها ستادهای مردمی و کمیته های تخصصی هر ستاد فعال شده است.
مولوی، ستاد مردمی را در کنار و هم راستای ستادهای اصلی دکتر روحانی خواند و خاطرنشان کرد: وسعت و گستردگی کار به حدی است که همه باید کمک کنیم، از این رو ستاد مردمی مکمل ستاد اصلی است و همه برای هدف مشخص و یکسانی فعالیت می کنیم.
وی ضرورت رعایت اخلاق در فعالیت های انتخاباتی را متذکر شد و گفت: با توجه به اینکه در سال های 1388و 1392 نیز مسئولیت انتخاباتی در این ستادها را بر عهده داشتم معتقدم اخلاق مقدم بر تمامی مسائل است اما متاسفانه ما حتی در مناظره ها نیز شاهد برخی بی اخلاقی ها بودیم.
وی در پاسخ به برآورد وی از انتخابات گفت: ما باید با تکیه بر داده های علمی حرکت کنیم و نظرسنجی های تخصصی باید ملاک قرار گیرد و نتیجه نهایی را 29 اردیبهشت پای صندوق های رای خواهیم داشت.
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی در پاسخ به میزان تحقق وعده های وی در چهار سال گذشته اظهار کرد: ایشان به وعده های اصلی خود در آذربایجان از جمله احیای دریاچه ارومیه عمل کرده است.
مولوی افزود: اینکه بخواهیم یکدیگر را متهم کنیم کار درستی نیست بلکه باید بر اساس شواهد علمی صحبت کنیم و اگر کاری انجام شده می گویم انجام شده است.
مولوی در پاسخ به پیش بینی وی از احتمال افزایش آرای دکتر روحانی در انتخابات پیش رو اظهار کرد: تاریخ انتخابات ریاست جمهوری نشان داده در این مدت تنها آرای آقای خاتمی در دور دوم افزایش داشته و ما امیدواریم این اتفاق تکرار شود.
خبرنگار: مینا بازگشا ** تنظیم و ارسال: محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.