به گزارش ایرنا، علیرضا نوین روز شنبه در جمع طرفداران قالیباف که در هتل ماهان هشترود برگزار شد، افزود: وظیفه تمام آحاد ملت از هر حزب و سلیقه ای این اشت که با عزم ملی در پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور گسترده و میلیونی خود دشمنان را مایوس کنند.
وی گفت: اگر مسئولان مردمی و در کنار مردم باشند غلبه بر تمامی مشکلات آسان می شود و فردی که با نیت خدمت به مردم پا در عرصه انتخابات گذاشته به طور یقین مورد حمایت مردم قرار می گیرد.
نوین گفت: انقلاب اسلامی مال مردم است و سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند و همه باید قدر این مردم را بدانند.
وی افزود: ما باید باور کنیم که می توانیم روی پای خودمان بیاستیم و اگر به این باور برسیم کشور در مسیر خودکفایی قرار می گیرد و هر روز بر قدرت نظام افزوده می شود.
رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی افزود: باید محرومان و محرومیت ها را درک کرد و به فکر محرومان و مستضعفین بود اما کسانی که در خانه های میلیاردی سکونت دارند از درد مردم مستضعف بی خبرند.
وی گفت: قالیباف مرد عمل است وکارنامه درخشانی دارد و به وعده هایی که داده عمل می کند.
نوین اضافه کرد: بحران اقتصادی مملکت باید حل شود و قالیباف می تواند این مشکلات را برطرف کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری و همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس برگزار می شود.
56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر رأی اولی خواهند بود.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7486/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.