به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: کسانی که برای واحدهای تولیدی مشکل دار پرچم سیاه می زنند، انصاف داشته باشند.
وی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده ناسپاسی این افراد از دستگاه قضایی، اطلاعات و دیگر دستگاه های ذیربط که با جان و دل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کردند، می باشد.
جبارزاده گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان صورت گرفت، بطوری که برای 738 واحد از طریق سیستم بانکی تسهیلات ارائه شد.
وی همچنین از مدیرکل اقتصاد و دارایی استان درخواست کرد به ذیحساب ها دستور داده شود تا کالاهایی که در داخل استان تولید می شود خریداری شود و از خرید کالاهای خارجی حتی خارج از استان در صورت تولید کالای مشابه در استان خودداری کنند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید بخش خصوصی را با خرید کالا تشویق و ترغیب به تولید کنیم و این امر به صورت یک بخشنامه و ابلاغیه به تمام دستگاه ها ارائه شود.
وی اضافه کرد: مژده می دهیم که با همت همه دستگاه ها در خرداد ماه شاهد افتتاح واحدهای معدنی با اولویت واحد مس انجرد در آذربایجان شرقی خواهیم بود.
جبارزاده همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: صاحبان صنایع، اصناف و تجار، مراجع مردم هستند و مردم در بخش های مختلف به آنها اعتماد دارند، از این رۀ آنها نقش بسزایی در جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای دارند.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشرو در امر سیاسی، تاریخی و فرهنگی همواره در انجام وظایف ملی خود پیشتاز بوده و در انتخابات پیش رو نیز مردم آذربایجان مشارکت حداکثری خواهند داشت.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.