آیت الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در اول فروردین 96 مسیر پیشرفت و رونق کسب وکار در کشور را هموار کرد،بنابر این مسوولان باید به این امر بیش از پیش توجه کنند.
وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور از دغدغه های اساسی رهبر انقلاب است که می توان با وحدت و همدلی و تفکر جهادی این چالش را از میان برداشت.
آیت الله شاهچراغی با بیان این که ، باید وحدت سرلوحه کار مسوولان نظام قرار گیرد، ادامه داد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید از نگاه جناحی و حزبی پرهیز کرد.
وی اضافه کرد: گره کور بیکاری و رکود اقتصادی در کشور به دست مسوولان نظام باز می شود و برای افزایش اشتغال نیاز به هیج کشور بیگانه ای نیست.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه، با رفع مشکلات اقتصادی بسیاری از بداخلاقی و بزهکاری ها در کشور برطرف می شود گفت: باید ارایه تسهیلات رونق تولید و افزایش اشتغال در سال 96 نیز ادامه یابد زیرا برنامه های اشتغال زایی به زمانی خاص محدود نمی شود.
وی با اشاره به برگزاری 2 انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ، تصریح کرد: علاوه بر مسایل جاری ،مردم و مسوولان به امر انتخابات توجه ویژه ای داشته باشند تا بیاری خداوند و مشارکت مردم ، حماسه ای وصف نشدنی رقم بخورد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نامزدهای انتخابات باید با اخلاقمداری و به دور از حاشیه سازی با ارایه برنامه ها، برای رشد وبالندگی ایران اسلامی تلاش کنند و به یقین با انتخاب افرادی صالح کشور به مسیر آبادانی و پیشرفت ادامه خواهد داد.
در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد.
در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6167خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : محسن شاکری
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.