ماشین‌سازی در دیداری تشریفاتی برای خودش، اما حساس برای حریفش، مقابل سیاه‌جامگان به میدان می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال به روزهای پایانی‌اش رسیده است. شنبه نهم اردیبهشت، هشت دیدار به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود تا بدین ترتیب، هفته بیست و نهم لیگ برتر به سرانجام برسد. در این هفته، ممکن است تکلیف نایب‌قهرمان لیگ و تیمی که باید به همراه ماشین‌سازی به دسته اول برود، مشخص شود و هفته آخر لیگ، کاملا تشریفاتی شود.
 
ماشین‌سازی هفته قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد و در دو هفته پایانی، تنها می‌تواند در سرنوشت دیگر تیم‌های لب مرز، نقش‌آفرینی کند. این هفته، سیاه‌جامگان که بیشترین احتمال سقوط را دارد، به دیدار ماشین‌سازی می‌رود.
 
این تیم برای ماندن در لیگ برتر فقط باید برنده شود. تازه در این صورت هم باید امیدوار باشد که صبا یا سایپا امتیاز از دست بدهند. این تیم مشهدی با ۲۴ امتیاز در آستانه سقوط است و صبا و سایپا به ترتیب با ۲۵ و ۲۹ امتیاز بالاتر از این تیم قرار دارند.
 
نکته مهم این است که ماشین‌بازی با شکست سیاه‌جامگان – در صورت برتری صبا بر نفت تهران – حکم سقوط سیاه‌جامگان را امضا می‌کند و باعث می‌شود که صبا و سایپا نفس راحتی بکشند و برای فصل بعدی لیگ برتر برنامه‌ریزی کنند.
 
دیدار رفت دو تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر، با پیروزی یک گله تیم سیاه‌جامگان همراه بود.
 
این مسابقه، همزمان با سایر بازی‌های این هفته، از ساعت 18 فردا (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود و بر اساس اعلام دپارتمان داوری، موعود بنیادی فر به همراه محمدرضا ابوالفضلی، تورج عیوض محمدی و شاهو اصلانی، این بازی را قضاوت می‌کند.
 
فرهاد کاظمى سرمربى سبزقباها این هفته برابر تیم سیاه جامگان به شدت با کمبود بازیکن مواجه است و هشت بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
 
امین حاج محمدى و کاخبر کاکاشویلى دو بازیکن موثر و شاخص ماشین سازى، بازى این هفته تیمشان برابر سیاه جامگان را به دلیل محرومیت از دست داده اند.
 
علاوه بر این، شش بازیکن این تیم به نام هاى حامد پاکدل، على دیندار، پیام صادقیان، حبیب گردانى، بهمن کامل و سجاد رهبر نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهى تیمشان نخواهند بود.
 
این در حالى است که احمد امیر کامدار دیگر بازیکن ماشین سازى نیز به دلیل مسایل انضباطى و با تصمیم کادر فنى از جمع سبزقباها کنار گذاشته شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.