دیدار این هفته ماشین‌سازى مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست و نهم لیگ برتر در شرایطى برگزار می‌شود که نماینده فوتبال تبریز با هشت غایب در این دیدار به میدان خواهند رفت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرهاد کاظمى سرمربى سبزقباها این هفته برابر تیم سیاه جامگان به شدت با کمبود بازیکن مواجه است و هشت بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
 
امین حاج محمدى و کاخبر کاکاشویلى دو بازیکن موثر و شاخص ماشین سازى، بازى این هفته تیمشان برابر سیاه جامگان را به دلیل محرومیت از دست داده اند.
 
علاوه بر این، شش بازیکن این تیم به نام هاى حامد پاکدل، على دیندار، پیام صادقیان، حبیب گردانى، بهمن کامل و سجاد رهبر نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهى تیمشان نخواهند بود.
 
این در حالى است که احمد امیر کامدار دیگر بازیکن ماشین سازى نیز به دلیل مسایل انضباطى و با تصمیم کادر فنى از جمع سبزقباها کنار گذاشته شده است.
 
گفتنى است؛ دیدار دو تیم ماشین سازى و سیاه جامگان از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 18 شنبه آینده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.