به گزارش ایرنا، محمدصادق پورمهدی روز چهارشنبه در کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان، افزود: توسعه روستایی تنها با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و در این میان می‌توان با حمایت های مالی دولت به اهداف توسعه دست یافت.
وی تاکید کرد: تسهیلات ارائه شده برای توسعه روستایی باید کنترل و نظارت شود تا حمایت دولت در مکان هدف گذاری شده خود هزینه شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به تغییر الگوی کشت در 9 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سراب اشاره کرد و گفت: این طرح باید در دیگر روستاها نیز نیازسنجی و اجرا شود.
وی از ارائه گزارش های ضعیف مدیران گلایه کرد و گفت: به ‌رغم اینکه کارهای خوبی انجام می شود ولی نحوه ارائه گزارش از سوی مدیران استانی ضعیف است.
پورمهدی همچنین بر ایجاد نمایشگاه‌های دائمی برای شناساندن تولیدات روستاییان وعشایر تاکید کرد و با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در این خصوص، گفت: اگر امکانات مناسبی برای مردم اطراف رودخانه ارس ایجاد کنیم بهترین بهره برداری استانی را انجام داده ایم.
وی نقش بانوان را در توسعه روستایی و عشایری قابل توجه دانست و افزود: مدیران اجرایی نباید ازنقش بزرگ بانوان درتوسعه غافل شوند، زیرا که حضور زنان تاثیرگذار، مسیر پیشرفت و توسعه را تسریع می بخشد.
معاون عمرانی استاندار خطاب به مدیران و فرمانداران گفت: تا زمانی که مدیران وارد میدان نشوند، زیردستان کاری را انجام نمی دهند و همه باید برای پیشرفت تلاش بسیار بکنیم.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.