تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سیاه‌جامگان در مشهد مقابل هم به میدان می‌روند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، تراکتورسازان که این روزها پس از پیروزی استقلال در شهرآورد پایتخت و کم شدن فاصله این تیم با صدر جدول، به ادامه بازی‌های لیگ امیدوارتر شده‌اند، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، مقابل سیاه‌جامگان مشهد قرار می‌گیرند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، نتایج خوب هفته‌های پایانی نیم فصل اول‌شان دچار تزلزل شد و در پنج بازی اخیر، دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته‌اند و با پرسپولیس صدرنشین شش امتیاز فاصله پیدا کرده‌اند و در صدد جبران این فاصله و ادامه حرکت پابه‌پا با پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم هستند. تراکتورسازی هم اکنون با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

اما سیاه‌جامگان، می‌تواند حریف راحتی برای تراکتورسازان عطش، در این هفته از رقابت‌ها باشد؛ چرا که تیم مشهدی در پنج بازی اخیر، سه تساوی و دو شکست داشته و با 17 امتیاز از 21 مسابقه، در رده پانزدهم جدول 16 تیمی قرار گرفته است. با این حساب، پیروزی تراکتور مقابل سیاه‌جامگان، از طرفی هم می‌تواند به سود ماشین‌سازی در قعر جدول باشد.

در دیدارهای هفته گذشته لیگ برتر، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، موفق شد ذوب‌آهن را با حساب چهار بر یک شکست دهد و سیاه‌جامگان با نتیجه دو بر یک مغلوب صبای قم شد تا از این نظر هم، تراکتورسازی در وضعیت روحی بهتری سر کند. البته نتیجه دیدار رفت دو تیم نیز، در روحیه بازیکنان موثر است، چرا که تراکتور در بازی رفت موفق شد با سه گل سیاه‌جامگان را شکست دهد.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که مشهدی‌ها همیشه به عنوان گربه‌سیاه تراکتور لقب گرفته‌اند و در دو دیدار رفت و برگشت لیگ پانزدهم، تراکتورسازی موفق به شکست دادن حریفش نشد و امتیازات حساسی را مقابل این تیم از دست داد و اکنون نیز، نمی‌تواند سرخپوشان تبریزی را از پیش برنده بازی فردا دانست.

بازی دو تیم، از ساعت 14:30 فردا (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می‌شود و بر اساس  اعلام دپارتمان داوری، اشکان خورشیدی به همراه علیرضا ایلدروم، علی‌اکبر عظیم‌پور و رضا عادل این بازی را قضاوت می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.