به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفته پانزدهم این رقابت ها با انجام دیداری بین عمران ساری و سایپا تهران در سالن سید رسول حسینی ادامه یافت که تیم میزبان در پایان نتیجه را سه بر یک به میهمان تهرانی خود واگذار کرد.
سایپا تهران در این بازی در ست اول ، سوم و چهارم با نتیجه 20-25 ،15-25 و 35-33 به پیروزی رسید و تک برد عمران سازی نیز در ست دوم با نتیجه 25 - 20 به دست آمد.
دیدار 2 تیم در نیم فصل اول و در رقابت های رفت که در خانه والیبال تهران پیگیری شد، با نتیجه سه بر صفر به سود سایپا تهران خاتمه یافته بود.
تیم عمران ساری چهارشنبه هفته جاری در تبریز میهمان شهرداری این شهر است.
کاله دیگر نماینده مازندران در رقابت های والیبال لیگ برتر نیز در این هفته با نتیجه سه بر صفر بازی را به بانک سرمایه واگذار کرد تا همچنان این تیم خوب سال های نه چندان دور مازندران نتواند پیروزی را کسب کند.
کاله مازندران با 13 امتیاز از 15 بازی این فصل در رده دهم قرار دارد و سه بازی نیم فصل اول را با شکست پشت سر گذاشت.
رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران با 12 تیم در حال انجام است که هشت تیم به رقابت های نهایی و پلی آف می روند تا در پایان چهره تیم قهرمان مشخص شود.
در سال گذشته بانک سرمایه قهرمان رقابت های والیبال لیگ برتر را به خود اختصاص داد و در سال جاری نیز پیکان و بانک سرمایه به ترتیب در رده اول و دوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.