اکبر فتحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: براساس ابلاغیه 0572438/95 تاریخ بیست و یکم بهمن 95 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تمامی وجوه جرایم تاخیر تادیه، سود و سود پس از سررسید بدهی مشتریان بانک کشاورزی برای تسهیلات تا مبلغ یک میلیارد ریال مشروط به تسویه نقدی اصل بدهی تا پایان سال جاری مورد بخشودگی قرار می گیرد.
وی افزود: مساعدت فوق در راستای سیاست های حمایتی دولت از تولید و با هدف کمک به رفع مشکلات مشتریان بانکی در جهت پرداخت مطالبه های معوق بوده و تا پایان سال جاری قابل اقدام است.
وی از کلیه مشتریان بانک کشاورزی استان خواست در صورتی که در طول سال های گذشه به خاطر وقوع عوامل قهری، بلایای آسمانی، زلزله و مشکلات اقتصادی نتوانسته اند از محل درآمدهای خود مطالبه هایشان را تسویه کنند با توجه به محدودیت اعتبار ابلاغی در سریعترین زمان ممکن به شعبه دریافت کننده تسهیلات مراجعه کرده و از فرصت مهیا شده در قالب دستورالعمل ابلاغی بهره مند شوند.
فتحی اظهارکرد: به لحاظ محدودیت زمانی و اعتباری در اعمال بخشودگی سود تسهیلات، اولویت بهره مندی برای مشتریانی خواهد بود که زودتر از همه به شعبه مراجعه کرده و نسبت به واریز اصل تسهیلات خود اقدام کنند.
بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با سهم 12 درصد تولید ناخالص داخلی، 20 درصد اشتغال، 13.2 درصد صادرات غیر‌نفتی و 80 درصدی تولید مواد غذایی مورد نیاز کشور شامل محصولات زراعی و باغی جایگاه والایی در اقتصاد ملی دارد.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.