معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره ای مجلس در این حوزه انتخابیه از هشتم تا چهاردهم اسفند سال جاری به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
ظفر محمدی با اشاره به دستور وزارت کشور برای آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: این انتخابات در آذربایجان شرقی در 2 حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر برگزار می شود.
وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه در محل فرمانداری مراغه و نیز فرمانداری عجب شیر به صورت همزمان انجام و تمهیدات لازم برای تسهیل در فرآینده ثبت نام از این افراد فراهم شده است.
محمدی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در 251 شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد اضافه کرد: از این تعداد 177 شعبه مربوط به شهرستان مراغه و 74 شعبه مربوط به شهرستان عجب شیر است.
وی از داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی خواست، ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکرده و در روند ثبت نام، مجموعه فرمانداری را یاری کنند تا در اسرع مراحل ثبت نام آنان به سهولت انجام شود.
وی گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات هم در هیات ‌های اجرایی از پانزدهم تا بیست‌ و چهارم اسفند انجام می شود و بیست و پنجم اسفند فرمانداری‌ اسامی افرادی که حائز صلاحیت نشده اند را اعلام می ‌کند.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه همزمان با سه حوزه دیگر در کشور برگزار می شود.
انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.