لژیونر فوتبال تبریز در تایلند گفت: پیشرفت خود را مدیون باشگاه تراکتورسازی هستم و هیچگاه این تیم را فراموش نخواهد کرد.

علی ناصر نیساری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امیدوارم نماینده شایسته ای از فوتبال تبریز در تایلند باشم و تلاش خواهم کرد که شایستگی های بازیکنان ایرانی را به اثبات رسانم.

وی گفت: سقف آرزوهایم فراتر از حضور در لیگ فوتبال تایلند است و تلاش خواهم کرد که از فوتبال تایلند به باشگاه های اروپا برسم.

بازیکن سابق تیم جوانان تراکتورسازی تبریز افزود: من فوتبال پایه ام را در تیم تراکتورسازی آغاز کرده و به دلیل خدمت سربازی دو سال در تیم امید عقاب تهران بازی کردم و پیشرفت خود را مدیون باشگاه تراکتورسازی هستم و هیچگاه این تیم را فراموش نخواهد کرد.

نیساری تاکید کرد: در طول دوران ورزشی ام از لحاظ اخلاقی و فنی همیشه کریم باقری الگویم بوده و تلاش خواهم کرد تا بتوانم راه وی را ادامه داده و روز مایه افتخار فوتبال تبریز باشم.

وی گفت: فعلا روی لیگ تایلند تمرکز کرده و سعی می کنم با درخشش در تیم جدیدم بتوانم بازیکن موثری در این تیم باشم و برنامه ریزی هم حضور در لیگ باشگاه های اروپا است.

نیساری پس از حضور درتمرینات این تیم تایلندی ساموت پراکان تایلند  نظر کادر فنی این تیم  را جلب کرد و به با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

 وی سابقه بازی در تیم های جوانان تراکتور سازی، هرماس فاتح تبریز‌ و  امید عقاب تهران را داشته و در سطح آسیا ویژن لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.