به گزارش ایرنا سیروس نعمتی نژاد روز پنجشنبه پس از شکست 1 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی آشنا بودیم و به همین جهت تمام برنامه های آنها را خنثی کردیم.
مربی استقلال خوزستان بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم در همان نیمه اول با سه گل از میدان خارج شویم اما بازیکنان ما در امر گلزنی بی دقت بودند.
وی با اشاره به این که تراکتوری ها هیچ موقعیت گلزنی نداشتند و سنگربان حریف ستاره این بازی بود،افزود: نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته و نتوانستیم از موقعیت های خود به بهترین شکل استفاده کنیم.
نعمتی نژاد باخت تیمش را از روی اشتباهات فردی دانست و افزود: گلی که دریافت کردیم از روی یک اتفاق بود و حریف کار خاصی انجام نداد.
وی در خصوص آلویس نانگ بازیکن خارجی و تازه وارد تیمش گفت: نانگ هنوز به آمادگی کامل نرسیده و قطعا به مرور زمان عملکرد بهتری خواهد داشت به همین جهت او را تعویض کردیم.
مربی استقلال خوزستان ادامه داد: با توجه به شرایط ما در رقابت ها سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود تا شرایط خود را در جدول بهبود دهیم اما متاسفانه به این مهم نرسیدیم.
وی در پایان گفت: بچه های ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند و نیاز به فرصت دارند.امیدوارم با حمایت بیش از پیش هواداران، نتایج بهتری کسب کنیم.
7104/6125 دریافت کننده خبر:پارسا** انتشار دهنده:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.