به گزارش ایرنا، جمشید نظمی روز یکشنبه در نشست با رئیسان هیات های ورزشی شهرستان عجب شیر اظهار کرد: خوشبختانه آمار بالای بانوان ورزشکار این شهرستان، نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش بانوان در آن است.
وی توجه به ورزش همگانی و فرهنگ سازی در این رابطه را یکی از سیاست های مهم اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیان کرد و گفت: هزینه در بخش ورزش همگانی پایین تر از ورزش قهرمانی است و این در حالی است که اثرگذاری ورزش همگانی در بخش سلامت جامعه بسیار وسیع تر از ورزش قهرمانی است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های مختلف و متنوع حوزه ورزش و جوانان استان، افزود: جلب مشارکت های عمومی و کمک گرفتن از خیرین برای تکمیل طرح های نیمه تمام و افزایش فضاهای ورزشی، اصلی ترین و محوری ترین برنامه اداره کل بوده و تمامی برنامه ها و اقدامات ورزش و جوانان بر این مبنا تعریف شده است.
نظمی ضمن تاکید بر گسترش و توسعه ورزش های همگانی افزود: شهرداری ها و دهیاری ها در گسترش و توسعه ورزش های همگانی همگام و همراه این اداره باشند زیراکه ورزش همگانی کم هزینه ترین و سالم ترین رشته ها به شمار می رود.
وی با بیان اینکه 38 درصد بودجه مصوب در سال 95 تخصیص یافته خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی باید با در آمدهای برگشتی اداره شوند.
نظمی همچنین از بررسی ساخت سالن ورزشی طبقاتی در شهرستان عجب شیرخبر داد و گفت: با ساخت و بهره برداری از این سالن می توان نیازهای چند رشته غیرتوپی را در شهرستان تامین کرد و امیدواریم با ساخت این سالن ورزش شهرستان متحول شود.
وی افزود: مشکلات هیات های ورزشی و تامین امکانات مورد نیاز برای تجهیز خانه ورزش روستای شیراز بررسی می شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار: عیسی عطاپور**
7485/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.