سعید علی بخشی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال 92 بودجه شهرداری اوشان، فشم و میگون 120 میلیارد ریال بود که در سال 95 این بودجه به 430 میلیارد ریال افزایش داشته است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه دولت یازدهم با مشکلات شدید اقتصادی مواجه بود اما در طول دولت های گذشته ، دولت یازدهم بیشترین توجه را به شهر اوشان، فشم و میگون داشته است.
شهردار اوشان، فشم و میگون تصریح کرد: در حالی این افزایش بودجه صورت گرفته که در سال 92 تعداد صدور پروانه های ساختمانی 154 مورد بود که در سال 94 این تعداد به 54 مورد کاهش پیدا کرد.
وی وسعت شهر اوشان، فشم و میگون را 11 هزار هکتار با جمعیت هشت هزار نفری اعلام کرد و یادآور شد: این شهر جزیی از شهرستان شمیرانات است که از سمت شمال با شهرداری شمشک، از شرق با شهرداری لواسانات و از جنوب و غرب به حریم کلانشهر تهران در تماس است.

** 70 درصد معابر بهسازی شد
بخشی در ادامه از بهسازی 70 درصد از معابر و جاده های این شهر خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 70 درصد معابر اصلی و فرعی شهر اوشان، فشم و میگون لکه گیری و آسفالت شد.
وی تاکید کرد: در 3 سال گذشته برای تعریض و ساخت جاده ها بدلیل کوهستانی بودن این شهر 650 هزار متر مکعب عملیات کوهبرداری و سنگبرداری با وسعت 4 کیلومتری صورت گرفت.
به گفته شهردار اوشان، فشم و میگون احداث بیش از 55 هزار متر مکعب دیوار حفاظتی و گابیون سنگی جهت کنترل سیلاب ها، عملیات 30 هزار متری جدولگذاری، احداث بیش از 9 هزار متر مربع پیاده رو سازی و اجرای سنگفرش با سنگ سیاه میگون در سطح 2 شهر اوشان و فشم از جمله دیگر اقدامات می باشد.
وی ادامه داد: احداث پارک ماجراجویی تنگه هملون میگون، احداث فاز نخست ساختمان فرهنگی میگون، احداث ساختمان حوزه قضایی بخش رودبار قصران، تکمیل ساختمان آتش نشانی میگون، تکمیل پارک سرقلا فشم، ساخت مجتمع رفاهی و پیاده رو اوشان، احداث سایت صداوسیما در سپید کمرچال میگون از مهمترین اقدامات عمرانی در دولت تدبیر و امید است.
به گفته بخشی حمایت دولت تدبیر و امید در جهت توسعه شهر اوشان، فشم و میگون بی نظیر بوده و به همین دلیل تعداد پروژه های عمرانی این شهر در دولت تدبیر و امید در مقایسه با سایر دولت ها بی سابقه بوده است.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/1109/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.