علیرضا اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 256 فقره بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز 93 فقره بازرسی از واحدهای خدماتی از جمله سردخانه ها و شهربازی ها انجام شده است.
وی ادامه داد: بازرسی از سکوهای گازپرکنی، نمونه برداری از تولیدات، آزمون انگ فلزات گرانبها و بازرسی از واحدهای صنفی از جمله اقدامات این سازمان در راستای استاندارد سازی و نظارت بر ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.
وی با اشاره به نظارت بر پروانه های استاندارد اجباری در واحدهای تولیدی، اضافه کرد: امسال پروانه 68 واحد تولیدی تمدید شده و برای 20 واحد نیز مجوز استفاده از علامت استاندارد صادر شده است.
اسدی با اشاره به نظارت های انجام شده در استانداردسازی آسانسورها در اماکن عمومی و مسکونی مراغه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، با بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این سازمان و شرکت های ناظر بر این امر، 92 فقره گواهی استاندارد آسانسور در این شهرستان صادر شده است.
وی افزود: برگزاری 624 نفر ساعت آموزش برای کارشناسان ناظر بر استانداردسازی آسانسور در جنوب استان و نیز اجرای 83 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان از جمله فعالیت های این سازمان در زمینه آموزش بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.