عادل اصغرپور روز یک شنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونای عجب شیر افزود: مشاغلی همچون آرایشگاه‌ها که با مجوز ستاد فعالیت شان را از سر می گیرند باید از سوی شبکه بهداشت، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین پلیس اماکن به طور مرتب نظارت و بازرسی شوند.

وی با بیان اینکه رستوران ها، هفته بازار و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانویه بسته است اظهار داشت: شهرداری‌ها بر حسب شرایط قانونی و با رعایت بخشنامه بهداشتی، نمازخانه های بین راهی را از امروز باز کنند.
وی با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر  مجموعه سلامت در غربالگری کووید - ۱۹ در مرحله اول گفت: مردم و همه ادارات همکاری با شبکه بهداشت را ادامه دهند و در مرحله دوم غربالگری نیز همکاری کنند.

 فرماندار عجب شیر تاکید کرد: گندزدایی و ضدعفونی ادارات و اماکن عموم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت انجام شود.
اصغرپور با بیان اینکه ساعت کاری ادارات از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ طبق روال فعلی ادامه خواهدداشت افزود: ادارات باید برای دورکاری یک سوم از نیروهای خود برنامه ریزی کنند و ارایه خدمت به مردم دچار وقفه نشود.

وی افزود: در صورتیکه شهرستان در تقسیم بندی کرونا سفید اعلام شود اماکن پرتردد نیز به مرور بازگشایی می شوند.

فرماندار عجب شیر همچنین با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه افزود: انتظار داریم که تمامی کارکنان و خیرین مشارکت حداکثری را جهت کمک به زیان دیدگان از کرونا انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.