فریدون بابایی اقدم روز دوشنبه در چهارمین وبینار شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نشست آسفالت اتوبان پاسداران، اظهار کرد: این موضوع باید هر چه زودتر بررسی شود و این منطقه به اصلاح اورژانسی احتیاج دارد.

وی افزود: سازمان فناوری شهرداری تبریز در خصوص برگزاری کمیسیون‌های شورای اسلامی نیز اقدامات لازم جهت برگزاری وبینار انجام دهد.

بابایی اقدم همچنین با انتقاد از بی توجهی به تصمیمات شورا، گفت: نتایج مرتبط با جلسات و تصمیم گیری‌ها باید پیگیری شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در جلسه وبینار شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به همکاری خیران در مقابله با کرونا، گفت: با همکاری خیران و کمک های مردمی، کمپین «نفس» و خیران اتاق بازرگانی تبریز و عزیزان در منطقه آزاد ارس، بسته های بهداشتی و کمک معیشتی و لوازم محافظتی تهیه شده است و ظرفیت تولید لباس های محافظتی از ۴۰۰ عدد در روز به یکهزار عدد لباس ایزوله افزایش می یابد.

 سونیا اندیش، با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و ابتلای آقای صادقزاده هشداری بود برای افزایش همبستگی میان اعضا شورای شهر، گفت: لازم است در شرایط فعلی همبستگی مدیران حفظ و گسترش یابد.
 
دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان این‌که ویروس کرونا شوخی بردار نیست، گفت:  از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در این خصوص احتیاط‌های لازم را انجام دهند.

محرم محمد زاده تاکید کرد: سیستم هوشمند سازی شهری و شهروندان باید پیش از هرچیز توسط سازمان فناوری به شهروندان آموزش داده شود.

وی با بیان این‌که سیستم و یا تکنولوژی هر چیزی پیش از آموزش آن تکنولوژی در کشور ارائه می شود، گفت: با توجه به اینکه افرادی که در سازمان فناوری حضور دارند از سواد علمی بالایی برخوردارند در نتیجه آموزش از طریق این افراد ضروری بوده و می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

محمد زاده افزود: پیشنهاد می‌کنم برنامه‌ ۶ ماهه سازمان فناوری در خصوص هوشمند سازی شهر و شهروندان در اختیار اعضا شورا قرار گیرد.

کریم صادقزاده عضو شورای شهر تبریز که به بیماری کرونا مبتلا شده است، نیز با حضور در وبینار شورای اسلامی شهر تبریز از تمامی اقدامات شهرداری تبریز در خصوص مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: تخصیص بودجه توسط شهرداری تبریز برای مقابله با بیمارس کرونا انجام شده است، در این خصوص انتظار داریم تجهیزات حفاظتی مورد نیاز  به پاکبانان و نیروهای خدماتی ارائه شود.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی که اکثر کارکنان آنها از شهر تبریز به این شهرک‌ها برای کار رفت و آمد می‌کنند، نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که امیدوارم حقوق فروردین ماه کارکنان شهرداری تبریز در زمان لازم پرداخت شود، گفت: برای اقشار کم در آمد و شرایط معیشتی آنها در این روزها نیز اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.