فرماندار شهرستان ویژه مرند روز سه شنبه در مراسم مسقف سازی پروژه جواهر و بازگشایی مسیر خیابان شهید رنجبری با اشاره به پروژه ۸ هزار مترمربعی جواهر گفت: پس از چند سال عملیات مسقف سازی این پروژه واقع در مرکز شهر مرند به مساحت یک هزار مترمربع با تلاش مسوولان انجام شد.

داود گرشاسبی خاطرنشان کرد: وجود اتفاق نظر و اجماع میان شورای اسلامی شهر و شهرداری و تلاش آنها جهت خدمت به مردم، برای ما بسیار مهم است.
وی همچنین اصحاب رسانه را موتور محرک مسوولان در مسقف سازی پروژه بیان کرد و گفت: امیدواریم با تلاش مسوولان سرمایه گذاران در جهت ایجاد اشتغال و توسعه و رونق شهر ورود کنند.
شهردار مرند نیز با اشاره به بسته بودن چند ساله مرکز شهر و خیابان شهید رنجبری گفت: مسقف سازی مرکز شهر به مساحت یک هزار متر با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در طول ۹ ماه به بهره برداری رسید.
حسین کاوه اظهار کرد: باوجود مشکلات مالی، با همت جمعی و تلاش همه مسوولان شهرستان و پیمانکاران و ناظران پروژه، این مجموعه افتتاح شد.
وی در خصوص دیگر پروژه های در حال اجرای شهرداری نیز گفت: در حال حاضر، پروژه جاده مرند - جلفا به طول یک و نیم کیلومتر و تالار شهر در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی افتتاح می شود.
شهردار مرند همچنین با اشاره به اجرای پروژه موزه شهر و آغاز عملیات تعدادی پارک در سطح شهر تصریح کرد: هدف مهم ما، اتمام پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های جدید در مرند است.
رئیس شورای اسلامی شهر مرند نیز گفت: در طول سال های گذشته، جلسات متعددی جهت حل مشکل پروژه جواهر برگزار و در نهایت با تلاش همه مسوولان، قرارداد عملیات مسقف سازی پروژه جواهر بسته و آغاز بکار نمود.
فرامرز آخوندی افزود: در نهایت امروز با پایان عملیات آن، شاهد باز شدن مرکز شهر و زیر بار ترافیک رفتن آن هستیم.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.