حسن جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افرود: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروهای نظامی و انتظامی و هلال احمر در تمامی خروجی های شهرستان و در راستای پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

وی افزود: در این ایستگاه ها که در خروجی های  شهرستان به سمت بناب و تبریز  دایر شده نیروهای شبکه بهداشت و درمان با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی خودروها و مسافران را کنترل و تب سنجی می کنند.

وی همچنین از شناسایی ۴۳ مورد مشکوک به کرونا در جریان اجرای این طرح و معرفی آنها به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبرداد و افزود: تا کنون بیش از ۱۷هزار نفر در این طرح  غربالگری شدند.

۹۸ درصد مردم عجب شیر غربالگری شدند

۹۸ درصد مردم عجب شیر در طرح بسیج ملی غربالگری که به طور مشترک بین شبکه بهداشت و درمان و فرماندهی سپاه عجب شیر انجام می شود غربالگری شدند.

یحیی حیدری فرمانده سپاه این ناحیه افزود: سپاه پاسدران عجب شیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با جمعی از بسیجیان مساجد و محلات،  طرح ملی غربالگری را آغاز کرده و در این طرح به صورت تلفنی اطلاعات سلامت افراد را جمع آوری و در صورت نیاز به شبکه بهداشت ارایه می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر نیز افزود: در طرح بسیج ملی غربالگری حدود ۷۰هزار نفر از جمعیت شهرستان غربالگیری شدند.

 حمید حیدرپور با بیان اینکه  بیشتر مبتلایان و بیماران مشکوک در این طرح شناسایی شده اند افزود: در این طرح  ۶۳۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شد که آموزش های لازم به آنان ارایه شد و در حال حاضر این افراد با عوامل بهداشت سلامت در ارتباط هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.