به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی عصر جمعه در بازدید سرزده از پست قرنطینه مرزی استان در دوراهی دهج در محور یزد - انار با تقدیر از عوامل دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرمانداری مستقر در محل بر ادامه اجرای طرح و کنترل دقیق ورودی های استان در قبال بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مسافران استان های مبتلا به این ویروس طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد.

وی اظهار داشت: خودروهایی که از استان هایی از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به ورودی کرمان وارد می شوند شامل ممنوعیت ورود به استان هستند.

فدایی گفت: با توجه به آمار مبتلایان به ویروس کرونا استان های دیگر نیز به این لیست افزوده خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسافرانی که مبادرت به برگشت به مبدا نکنند در ورودی های استان کرمان قرنطینه می شوند.

به گفته استاندار کرمان این ممنوعیت شامل خودروهای سوخت رسان، کامیون‌ها و حمل کننده مواد غذایی نمی شود.

وی ادامه داد: همچنین خودروهای با پلاک استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با ثبت مشخصات و اطلاعات و با کنترل می توانند از جاده های استان به مقصد استان های خود و به شرط عدم توقف در استان عبور کنند.

استاندار کرمان مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس را لازم اجرا دانست و تصریح کرد: دادستانی با کسانی که مصوبات را اجرا نکنند و به آنها عمل نکنند در هر سطحی برخورد می کند.

شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند نیز جلسه ای با موضوع کنترل و محدود سازی ورود افراد غیربومی به استان کرمان در استانداری تشکیل و آخرین وضعیت استان کرمان در این خصوص بررسی شد.

استاندار کرمان بعدازظهر جمعه اول فروردین سرزده از پست قرنطینه مرزی استان در دوراهی دهج در محور یزد - انار بازدید کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.