سیدعلی موسوی، روز دوشنبه در این پیام خطاب به سعید نمکی، با قدردانی از تلاش و فداکاری شبانه روزی پرسنل درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت، آورده است: آن ها انسان‌های شایسته‌ای هستند که در این روزهای سخت، متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا ویروس قرار گرفته اند.

در ادامه این پیام آمده است، برخود وظیفه می‌دانم به عنوان منتخب مردم شریف و با فرهنگ ملکان، لیلان، مبارک شهر و حومه که شمار مبتلایان آن با تلاش‌ها و فرهنگ سازی‌های نهادهای ذیربط تا کنون به لطف الهی بسیار مطلوب است از خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه روزی حضرتعالی و مجموعه درمانی کشور تشکر و قدردانی کنم.

در این پیام آمده است، همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تشکر خود اعلام داشتند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

در این پیام منتخب ملکان در مجلس آورده است، موفقیت، سلامتی و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران به ویژه شما برادر گرامی و همه کادر درمانی کشور را در مقابله با این بحران جهانی از درگاه ایزد منان خواستارم.

موسوی ادامه داده است، امید است با تدابیر مجموعه وزارت متبوع و همه نهادهای دخیل از این مرحله سخت گذر نماییم و روزهای خوب ایران اسلامی را شاهد باشیم.

شهرستان ملکان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۴۶کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.