حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی در این پیام که تصویر آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا مرکز زنجان قرار گرفت، با تاکید بر این سخن رهبر معظم انقلاب که شرکت در انتخابات، آبروی اسلام و ملّت ایران است، آورده اند: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا برخاسته از اراده مردم مسلمان و با تکیه بر خواست و نظر و حمایت های مردم و پیروی از ولایت فقیه است لذا حضور مردم در تمامی عرصه ها، در جمهوری اسلامی اهمیت ویژه ای دارد.
ایشان تاکید کرده اند: امروز هم که کشور در شرایط منطقه ای و جهانی خاصی قرار گرفته، نگاه همه جهانیان به رفتار و تصمیمات سیاسی ایرانیان است.
این پیام افزوده است: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در طی ۴۰ سال اخیر همواره در انتخابات بعنوان یک حق و تکلیف، حضور چشمگیری داشته اند و در دوم اسفند نیز با حضور حماسی خود برگ زرینی در تاریخ کشور به ثبت خواهند رساند.
حجت الاسلام خاتمی و حقیقی یادآور شده اند: انتخابات در ایران اسلامی مظهر قدرت و اقتدار نظام است و حضور مردم مقوم های وحدت را در جامعه تقویت می کند. برای ارتقاء مصالح ملی، افزایش امنیت جامعه و تقویت پایه های اساسی نظام اسلامی از مردم دعوت می شود در صحنه انتخابات دوم اسفندماه حضور گسترده و پرشور داشته باشند.
امام جمعه و استاندار زنجان در این پیام آورده اند: از مردم غیور، وظیفه‌شناس و ولایتمدار استان زنجان میخواهیم که در روز دوم اسفند هیچکس در صحنه انتخابات تماشاچی نباشد تا پشتیبانی ملت از رهبری و حضور و حمایت مردم از نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.