به گزارش ایرنا، شهاب الدین چاوشی عصر چهارشنبه در همایش مجریان و دست اندرکاران انتخابات شهرستان ری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مکرر هشدار داده اند که انتخابات را باید به عنوان یک حماسه و شکوه همبستگی ملی باید در نظر گرفت و نه به عنوان دوقطبی خطرناکی که در آن گروه و جریان سیاسی خاصی خود را حق و طرف مقابل ناحق جلوه دهد گفت: دوقطبی کردن جامعه در انتخابات و خود را به حق و سفید جلوه دادن و طرف مقابل را ناحق و سیاه جلوه دادن خلاف اخلاق اسلامی و رقابت انتخاباتی است.
وی با بیان اینکه امروز تمام قومیت های ایرانی اعم از ترک، لر،عرب و فارس همگی زیر پرچم ایران اسلامی و ولایت فقیه زندگی مسالمت آمیز و خوبی در منطقه پرآشوب خاورمیانه دارند اظهار داشت: تمام جریان های سیاسی فعال در انتخابات باید قدر این اتحاد و همدلی را بدانند و از هرگونه تند روی و افراط در جهت دوقطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف در آن خودداری کنند.
چاوشی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام که توانسته اند به وسیله گروه های افراطی به ظاهر اسلامی در داخل کشورهای مسلمان جنگ و درگیری ایجاد کنند به شدت دنبال شکاف و اختلافی در کشور ما هستند تا سیاست های شوم خود را در جهت تخریب و تضعیف کشور به کار ببرند.
وی به برخی آیات قرآن مجید مبنی بر اینکه مسلمین نباید با یکدیگر نزاع و منازعه کنند چرا که نتیجه این کار باعث سست شدن و ناتوانی جامعه اسلامی خواهد شد اشاره کرد و افزود: امروز حفظ وحدت جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهم واجبات است.
چاوشی خاطر نشان کرد: هیچ گروه و جریان سیاسی در داخل کشور حق ندارد دین خدا، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را به نام خود مصادره کند.
وی در ادامه خطاب به مجریان و دست اندرکاران انتخابات گفت: رای مردم مصداق حق الناس است و نباید به خود و دیگران اجازه دهید که در جریان انتخابات و آرای مردم خدشه ای وارد شود.
چاوشی یادآور شد: نمایندگان فرمانداری در شعبه های اخذ رای حکم فرماندار را دارند و دست اندرکاران شعب نباید به عناوین مختلف به دنبال تنش و درگیری باشند و در هر حال باید بردباری و صبر را چاشی کار خود نمایند.
همایش مجریان و دست اندرکاران انتخابات شهرستان ری عصر چهارشنبه با حضور چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مدیران و مجریان انتخابات این شهرستان در مصلای حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.