سید مسعود حسینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری باشت افزود: کم کاری برخی از مدیران موجب شده که عده ای بگویند  همه مشکلات جامعه از ناحیه دولت است.

وی بیان کرد: مدیران باید با ارائه عملکرد مثبت و خدمات رسانی مناسب، امید را در دل و جان مردم زنده کنند.

فرماندار باشت با بیان اینکه خدمت کردن به مردم  یکی از فلسفه های وجودی سیستم اداری و کارمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: کارمندان باید برای رضای خدا و خدمت به خلق با صداقت کار کنند.

حسینی ابراز کرد: ایجاد حس اعتماد به مردم در انجام کار موجب پیشرفت روز افزون کشور خواهد شد.

  وی با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام در پیش گرفته گفت: دشمنان نظام و انقلاب  برای ضربه زدن از هر راهی وارد می شود که با هوشیاری و بصیرت می توان این توطئه ها را خنثی کرد.

حسینی گفت: اقتدار و استقلال امروز کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و به همین دلیل باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان به دنبال حاشیه بردن و کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای در این دوره از انتخابات هستند.

فرماندار باشت ادامه داد: حفظ وحدت در انتخابات آتی  باید جدی گرفته شود.

امام جمعه باشت هم در این نشست گفت: ایمان به خدا و وحدت ملی رمز پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: با وجود همه توطئه ها  امروز همه اقشار مختلف برای دفاع از کشور و ارزش های نظام بسیج شده اند.

وی ابراز کرد: تبیین لحظه‌های مختلف آن دوران با فعالیت‌های فرهنگی نقش مهمی در حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.