به گزارش ایرنا، سردار«غلامحسین غیب پرور» عصر روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی افزود: استقلال، آزادی و سرافرازی کشور در جهان با ایستادگی در برابر دشمنان، ادامه راه شهدا و آرمان های امام شهدا و انقلاب اسلامی محقق می شود.

وی ادامه داد: مجلس شهدا یادآور این نکته است که هر فرد در هر مقام و جایگاه باید به وظیفه دینی خود به خوبی عمل کرده و بصیرت و انقلابی گری را سرلوحه خود داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عصر کنونی تنها حکومت و امتی است که ندای توحید را در جهان سر داده است.

سردار غیب پرور گفت: انقلاب اسلامی فریاد مظلومیت قیام عاشورایی را گستراند.

وی ادامه داد: دشمنان ملت و انقلاب اسلامی با انجام توطئه ها  و بهره گیری از مزدوران منطقه ای خود همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند که تمامی این دسیسه ها با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی افزود:  ایران اسلامی امروز به برکت رهبر معظم انقلاب و خون شهدا به یکی از قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده و  روز به روز بر اقتدار و عزتمندی آن افزوده می شود.

سردار غیب پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی ملتی را که سال ها توسط دشمنان اسلام و قرآن تحقیر شده بودند به خود باوری رساند و فرزندان  این مرز و بوم  با اقتدار و قدرت در برابر زیاده خواهی های آنان ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز به نقطه عطف آزادگان جهان تبدیل و همگان به اقتدار و عظمت کشور ما چشم دوخته اند.

سردار غیب پرور اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهند و مشکلات را پشت سر بگذارند چرا که در گذشته برخی افراد در داخل کشور غفلت کرده اند.

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده و یا حقوق بین المال را به نفع خود مصرف کند و قوه قضائیه تیزبین برای برخورد با متخلفان در صحنه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  انقلاب اسلامی با یادآوری ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را اهدا کردند تا اسلام و انقلاب زنده مانده و زمینه حکومت یار در کشور فراهم شود.

سردار غیب پرور گفت: شهدا چراغ راه مردم و مسئولان در جامعه هستنده و همه  باید ادامه راه شهدا را سرلوحه کار قرار دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: اجلاسیه شهدای گمنام این استان به صورت مردمی و توسط بسیجیان به صورت داوطلبانه برگزار شده است.

سردار «محسن کریمی» افزود: این نشست  پنجمین اجلاسیه، کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است  و تا دهم مهرماه امسال هفت اجلاسیه دیگر برگزار می شود.

۱۵۲ شهید گمنان در استان مرکزی به خاک سپرده شده است.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.