سرهنگ ستاد هرمز طبرخونی  روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات عملی این مرکز آموزشی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا گفت: حفظ سلامتی نیروی انسانی در راس امور ارتش و نزاجا است و در این مرکز اقدامات اساسی جهت ضدعفونی و گندزدایی و کنترل بهداشت محیط پادگان به عمل می‌آید.

فرمانده مرکز آموزش «۰۳» عجب‌شیر نزاجا افزود: کارکنان در بدو ورود به پادگان مورد غربالگری و تست قرار می‌گیرند و با تب‌سنج لیزری دمای بدن آن‌ها هر روز صبح کنترل می‌شود و به محض مشاهده علائم ویروس کرونا برابر دستورالعمل‌های ارسالی از اداره بهداشت درمان، امداد نزاجا و قرارگاه زیستی شمالغرب اقدامات لازم انجام می‌شود.

طبرخونی در خصوص نگرانی برخی خانواده‌ها از وضیعت بهداشتی این مرکز گفت: این مکان مقدس، امن ترین نقطه کشور است و شاید هیچ خانه‌ای نباشد که هر روز در چندین نوبت ضد عفونی می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش «۰۳» عجب‌شیر در پایان با مهم جلوه دادن آموزش در خصوص مقابله با این ویروس تصریح کرد: با توجه به ماموریت اصلی این مرکز، در لابه‌لای آموزش‌های نظامی، آموزش‌های بهداشتی نیز برای فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه گنجانده می‌شود و همچنین پخش دست‌برگ بهداشتی راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سایر برنامه هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.