حمید شکری روز شنبه در بازدید از نمایشگاه جمع آوری و اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه اظهار داشت: مشارکت خیران برای تهیه جهیزیه نوعروسان برای شروع یک زندگی ساده و همراهی آن ها با کمیته امداد شهرستان کاری پسندیده است که هر ساله شاهد برپایی این چنین نمایشگاه هایی در شهرستان هستیم.
وی گفت: کمیته امداد با توجه به وظیفه ذاتی خود در کمک به نیازمندان، باید مشارکت فعالان عرصه خیر و احسان را جذب و همکاری آن ها را برای کمک رسانی به نیازمندان در اولویت خود قرار دهد.
شکری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند که امداد رسانی به آن ها بدون همکاری خیران و کمیته امداد امکان پذیر نخواهد بود.
وی با تقدیر از بانوان فعالی که هر ساله در تهیه جهیزیه نوعروسان پیشقدم هستند، گفت: بانوان خیر مراغه ای هرساله در این کار خداپسندانه مشارکت و همکاری می کنند در تمامی عرصه ها فعالیت چشمگیری دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز در این بازدید از جمع آوری و اهدا ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبرداد و گفت: قسمتی از این جهیزیه ها با مشارکت خیران و قسمتی با اعتبارات دولتی تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه قرار گرفته است.
اکبر ابراهیمی افزود: ارزش جهیزیه ها جمع آوری شده ۷۲۰ میلیون تومان است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در چهار نمایشگاه جهیزیه برگزار شده در شهرستان، ۱۳۵ سری جهیزیه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.
ابراهیمی اضافه کرد: این جهیزیه ها شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی، فرش، اجاق گاز، البسه و سرویس آشپزخانه است.
وی افزود: مشارکت مردم خیر شهرستان در حمایت از زوج های جوان نیازمند نمونه است که باید به صورت فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه شود.
به گزارش ایرنا، ۵ هزار ۶۰۰ خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.