به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد هرمزگان، غلامحسین حیدری در این خصوص افزود: در مجموع 2 میلیارد و 400میلیون ریال از سوی خیران و بنیاد ملی خانواده جهیزیه برای این نوعروسان تامین و اهدا شد.
وی بیان داشت: این جهیزیه اهدایی شامل کالای اساسی و مورد نیاز زندگی هم چون یخچال، اجاق ‌گاز، فرش، تلویزیون، جارو برقی، ماشین لباسشویی، سرویس آشپزخانه، پنکه، پتو و کالای خواب است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) توکهور میناب اظهار کرد: تامین جهیزیه دختران تحت پوشش و نیازمند در شرف ازدواج به‌ عنوان یکی از اولویت ‌های این نهاد حمایتی است.
حیدری گفت: در حال حاضر 110 مددجو در نوبت دریافت جهیزیه (دختران) و 86نفر نیز در نوبت دریافت هدیه ازدواج (پسران) هستند که برای تامین آن در مجموع بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی از مردم خیر و نیکوکار خواست در تامین جهیزیه زوج ‌های جوان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.
این مسئول یاد آورشد: آموزش مهارت ‌های زندگی قبل از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره‌ای در خصوص مهارت‌ های زندگی مشترک، آشنایی با سبک زندگی دینی، مدیریت اقتصاد خانواده و مسائل زناشویی از جمله خدماتی است که با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ترویج فرهنگ زندگی آسان و به‌ دور از تجمل گرایی به زوج‌ های مددجو ارائه می ‌شود.
24 هزار نفر در قالب 10 هزار و 800 خانوار تحت پوشش کمیته امداد میناب هستند که امسال بیش از 100 خانوار به خوداتکایی و توانمندی رسیدند.
بخش توکهور در 60 کیلومتری میناب قرار دارد و میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.