به گزارش ایرنا، علی جلیلی روز دوشنبه در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه جهیزیه در مراغه افزود: توجه به امور خانوارهای کم درآمد و نیازمندان از کارهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است و بیشتر افراد می توانند در مقطع زمانی با استفاده از امکانات و حمایت های این نهاد در جهت اشتغال و درآمد به خود اتکایی برسند.
وی افزود: کمیته امداد پاک ترین، صادق ترین و جهادی ترین ارگان کشور است که رسالت امدادرسانی بی منت به نیازمندان جامعه را به خوبی ایفا کرده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه نیز گفت: این نمایشگاه با مشارکت هیات پیروان عترت، هیات قرآنی فاطمه الزهرا، هیات رزمندگان اسلام، هیات امنای مسجد شهدا و کمیته امداد از 21 بهمن ماه تا 3 اسفند ماه در مسجد شهدا مراغه برپا شده است.
اکبر ابراهیمی از جمع آوری 60 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستان در این نمایشگاه خبرداد و گفت: ارزش این جهیزیه ها 600 میلیون تومان است.
وی افزود: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، بخاری گازی، جارو برقی، سرویس چینی و چدنی، سماور و کابینت آشپزخانه و لوازم اولیه و ضروری زندگی است.
وی اضافه کرد: در طول نمایشگاه های برگزار شده 231 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع آوری و در اختیار نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان قرار گرفته است.
ابراهیمی گفت: جهیزیه ها در مراسم اختتامیه نمایشگاه در روز سوم اسفند ماه تحویل نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خواهد شد.
وی افزود: نامگذاری و تبرک اسامی جهازیه ها، هریک یه نام یک شهید براساس تاریخ شهادت از نخستین شهید انقلاب اسلامی در مراغه، کار فرهنگی است که در این نمایشگاه انجام شده است.
وی افزود: مشارکت مردم خیر این شهرستان برای حمایت از زوج های جوان نیازمند در استان نمونه بوده که باید به صورت فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه شود.
بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.