به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه آیین واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گیلان در شهرستان لنگرود افزود: خدا را شاکر هستم اکنون به وعده ای که سال گذشته به مردم دادیم، عمل شد.
وی اظهار کرد: ساخت واحدها شروع شده و شب گذشته در جلسه هماهنگی که با فرمانده سپاه داشتیم؛ به تدریج و تا شهریور سال آینده احداث تمامی واحدهای باقی مانده آغاز می شود.
فتاح خاطر نشان کرد: پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد استان جزو پروژه هایی است که مشکل مالی برای آن نداشتیم ضمن آنکه علاوه بر این دو هزار واحد، سه هزار و 800 واحد مسکن مددجویی در این استان نیاز به تعمیر و بازسازی داشت که با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خیران گیلان، بازسازی تمامی واحدها انجام می شود .
رئیس کمیته امداد در توضیح اقدامات انجام شده در سایر استان ها اضافه کرد: اخیرا 10 هزار واحد در کرمان افتتاح کردیم که یک هزار واحد آن فقط برای ایتام بود و برای استان های بوشهر ، هرمزگان و کرمانشاه مجددا کار شده؛ این عزمی است که در سطح ملی در دولت، مجلس و سایر مسئولان بوجود آمده تا توجهی برای نیازمندان در بخش مسکن صورت بگیرد.
116 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
به گزارش ایرنا 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان لنگرود واقع در شرق استان واگذار شد.
بهمن ماه سال گذشته نیز در مراسمی با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسکن مددجویی یک هزار و 700 خانوار در استان گیلان تحویل شد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.